Silna reprezentacja Politechniki Łódzkiej
Politechnika Łódzka miała podczas Forum bardzo silną reprezentację — w wydarzeniu wzięło udział sześciu studentów, czterech badaczy i pięciu pracowników administracyjnych. Nasi studenci aktywnie uczestniczyli w trzech panelach jako prelegenci i współorganizatorzy. Jednym z najciekawszych punktów programu był interaktywny warsztat poprowadzony przez Ambasadorów ECIU, którzy zaprezentowali autorską grę edukacyjną Ooga Booga. Gra wzbudziła duże zainteresowanie wśród uczestników, a obecnie trwają wstępne rozmowy na temat jej opatentowania przy wsparciu sieci ECIU.
Równie aktywni byli pracownicy PŁ: Wojciech Zagrodny, Barbara Konarzewska i Daria Bobovkina współprowadzili panele i dyskusje, dzieląc się doświadczeniami i budując międzynarodowe relacje międzyuczelniane.
Innowacja, współpraca i wspólnota
Dwudniowe Forum obfitowało w liczne sesje i warsztaty, które skłaniały do refleksji nad kluczowym pytaniem: Jak autentycznie współpracować w czasach niepewności? Pomimo globalnych wyzwań, energia wydarzenia była — jak podkreślali uczestnicy — pozytywna, innowacyjna i łącząca, co doskonale oddaje ducha społeczności ECIU.
Oprócz oficjalnego programu, Forum stworzyło przestrzeń do nieformalnych rozmów, wymiany pomysłów i budowania relacji pomiędzy uczestnikami z całej Europy. Potwierdziło też unikalność ECIU University jako inicjatywy opartej na współpracy, elastyczności i realnym wpływie na otaczającą nas rzeczywistość.
Z myślą o przyszłości
Politechnika Łódzka z dumą uczestniczy w tej dynamicznej i przyszłościowej społeczności. Wraz z rozwojem ECIU University rośnie też nasze zaangażowanie — zarówno poprzez aktywność studentów, współpracę naukową, jak i projekty instytucjonalne.
Z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję Forum i już dziś zachęcamy studentów, naukowców, nauczycieli akademickich oraz pracowników administracyjnych PŁ do udziału w przyszłych wydarzeniach. To wyjątkowa okazja, by zabrać głos, nawiązać nowe kontakty i współtworzyć innowacyjną, zrównoważoną przyszłość europejskiej edukacji.